ponedeljek, 20. julij 2009

DOPUST, DRUGIČ

No začelo se je prav imenitno! Fotoaparat mi je zgrmel z metra višine na tla. Bil sem bolj bled kot bohinj in sem izustil zmerno količino besed, ki po mojem mnenju niso za javnost. Vidnih poškodb kljub vsemu nima in ta hip še dela, čeprav imam občutek, da se stabilizator objektiva nekaj zatika. Bom videl kako se bo obnašal v prihodnjih dneh. Ta fotka je nastala pet minut po padcu.
In kaj bom počel v naslednjih tednih? Predvsem najprej malce lenaril. Blizu mi je Limbarska gora, pa nekje v kleti imam kolo, ki že kar nekaj časa počiva. Pa nedaleč za našim blokom so ribniki, kjer se zgodaj zjutraj in pozno zvečer zbirajo čaplje. Pa en kup domačih obveznosti. Pa še vedno nisem napisal poročilo o službenem delu poti v Teksas. Pa še in še ...
Lepo po vrsti kot so hiše v Trsti.

Ni komentarjev:

Objavite komentar